TipoTítulo Autor EdiciónDisponibilidadValoración
Sin Portada
Analítica
Fiscal Policy and Educational Attainment in the United States: A Generational Accounting Perspective Chojnicki, Xavier EN:
Economica [Londres]
Número: 2007 74 (294)
(Revista (serie))
----------
Sin Portada
Analítica
Fiscal Policy and Educational Attainment in the United States: A Generational Accounting Perspective Chojnicki, Xavier ----------
Sin Portada
Analítica
Globalization and Educational Inequality During the 18th to 20th Centuries: Latin America in Global Comparison Baten, Jörg EN:
Revista de historia económica. Journal of Iberian and Latin American Economic History / Universidad Carlos III de Madrid
Número: 2010 SER.2 28 (2)
(Revista (serie))
----------
Sin Portada
Libro
Income, Schooling, and Ability: Evidence from a New Sample of Identical Twins Ashenfelter, Orley (1997)
Sala

----------
Sin Portada
Analítica
La educación argentina entre la realidad y la utopía: Llach, Juan José EN:
El desafío de la equidad educativa / Llach, Juan José
Edición: (2006)
(Libro)
----------
Sin Portada
Libro
Los determinantes de la decisión de escolarización: Marchionni, Mariana (2001)
Sala

----------
Sin Portada
Analítica
Proyección de la matrícula escolar de la enseñanza primaria, media y universitaria de la Argentina, por provincias: 1980-2010 Alvarado, Ricardo EN:
Ensayos en economía de la educación
Edición: (1989)
(Libro)
----------
Sin Portada
Analítica
Schooling and Labor Market Consequences of School Construction in Indonesia: Evidence from an Unusual Policy Experiment: Duflo, Esther EN:
The American Economic Review
Número: 2001 91 (4)
(Revista (serie))
----------
Sin Portada
Analítica
The Impact of Length of the School Year on Student Performance and Earnings: Evidence from the German Short School Years Pischke, Jörn-Steffen EN:
The Economic Journal
Número: 2007 117 (523)
(Revista (serie))
----------
Sin Portada
Libro
The effects of family background in schooling enrollment and attainment: The case of Argentine in 1974-1997 Corbacho, Ana (1999)
Sala

----------